
Барселона и Nike решиха да отдадат почит към Коби Брайънт, като замениха известното лого ‘Swoosh’ на северноамериканската мултинационална компания с ‘Kobe Sheath’. Това е част от сътрудничество между NBA легендата и ФК Барселона, вдъхновено от общата им спортна култура.
Екипът почита NBA легендата, която винаги е показвала уважение и възхищение към Барселона, нейния стил на игра и нейните играчи.
Сътрудничеството ще продължи три сезона, до 2027/28 година, с цел да се припомни любовта на баскетболната звезда към футбола и по-специално стилът и философията на Барселона. Връзката между клуба и Коби Брайънт е дългогодишна. NBA звездата беше фен на клуба и често се срещаше с неговите членове и играчи както при посещенията си в Барселона, така и когато тимът пътуваше в САЩ.
🟡🟣 FC Barcelona обявява своя втори екип в асоциация с марката на Коби Брайънт съвместно с Nike pic.twitter.com/SNACatjOAU
— Mundo Deportivo (@mundodeportivo) 29 юли 2025
Вторият екип на ФК Барселона за новия сезон е в добре познатото и характерно златно, с детайли в персийско лилаво и черно, вдъхновени от класическите цветове на отборите, в които Коби играеше.
На екипа е приложена текстура на змийска кожа в блестящ силиконов 3D релеф, който също така е върху емблемата. Логото на Spotify се вижда в черно, разположено в центъра на гърдите, докато логото на Ambilight е на левия ръкав на мъжките екипи, а Bimbo на дамските, също в черно.
Шортите са черни с детайли в персийско лилаво и текстурирани контури на змийска кожа, символизиращи алтер его на Коби – Черната Мамба. Емблемата на ФК Барселона е разположена на левия крак, а знака с номера на играча е върху десния крак в златист цвят. Чорапите са черни с надпис ‘Barca’ в лилаво.