
Футболният клуб Ливърпул съобщи, че продажбите на новите фланелки, произведени от Adidas, са се увеличили с 700% в сравнение с миналата година, когато Nike пуснаха облекло.
Ливърпул подписа десетгодишно партньорство с немската марка на стойност 60 000 000 евро на сезон. Наскоро бяха представени новите фланелки, които впечатлиха феновете, а новопристигналите играчи получиха номера, като най-продавана е фланелката с номер “седем” на Флориан Вирц.
След него е фланелката, която клубът специално създаде за покойния Диого Жота с номер “20”. Феновете купуват, знаейки, че клубът обяви, че целият приход от продажбата на фланелки с неговото име ще отиде в клубната фондация, която ще носи името “Диого Жота”.
Фенове от над 150 страни поръчваха фланелки, което досега не е било регистрирано в историята на клуба.
Снимка: Принтскрин