Футболният клуб Ливърпул обяви днес новите си екипи в партньорство с компанията Адидас, с която сключиха петгодишен договор на стойност 60 милиона долара.
Още в първите минути след като екипировката беше пусната за онлайн продажба, официалният сайт на Ливърпул претърпя сривове и дори сега се налага да изчакате няколко минути, за да закупите желания продукт.
Новият дизайн, напомнящ за края на първото десетилетие от 21-ви век и финала на съвместната работа с Адидас, впечатли феновете на клуба. Това е подкрепено и от количеството продадени екипи. Немската звезда Флориан Вирц, който това лято премина в Ливърпул за над 137 милиона евро, обра голяма част от вниманието.
Според първоначални данни, за само един час са продадени 42 000 екипа с номер “седем” на Флориан Вирц и при цена от 148 евро за един, общата сума надхвърля 6,2 милиона евро.
Разбира се, ставали сме свидетели на още по-големи приходи от продажби на екипи за кратки периоди, но тези резултати постигат играчи като Кристиано Роналдо, Лионел Меси, Килиан Мбапе…
Ливърпул досега не е постигал подобни резултати, също както това важи за целия им трансферен прозорец. Може би така ще дадат начало на нови тенденции в собственото си бизнес развитие.