
Миналия сезон Манчестър Юнайтед беше най-гледаният клуб в Премиършип, въпреки че отбеляза едно от най-слабите си постижения и спад в общата гледаемост.
По данни на Sky Sports и TNT Sports се отчетоха намаления в средната зрителска аудитория след две рекордни години, съобщава The Times.
Въпреки това, срещите с участието на Юнайтед, които са считани за клуба с най-многобройните фенове в Англия, поддържаха висока популярност и не следваха общия спад в интереса.
От източници в медийната сфера става ясно, че причината за това може да се крие не само във вярната фенска база, но и в останалите зрители, които следят трудностите на отбора.
Независимо от предизвикателствата на терена, способността на клуба да привлича зрителите подчертава тяхната значима роля за информацията и тяхната търговска сила.
Юнайтед завърши 15-ти в Премиършип миналия сезон и претърпя 0:1 загуба от Тотнъм на финала на Лига Европа.
Клубът беше изправен пред нарастващ натиск както на терена, така и извън него, с контузии, непостоянни игри и въпроси за бъдещето на мениджъра Ерик тен Хаг, които доминираха в заглавията.
Като отговор на това, Юнайтед вече предприе сериозни стъпки на трансферния пазар това лято.
Клубът плати 70 милиона евро за бразилския национал Матеус Куня от Уулвърхямптън тази седмица, в опит да обнови и подобри отборната си игра.