Начална страница Футбол Новак Джокович инвестира пет милиона долара в обещаващ бизнес със здравословни пуканки.

Новак Джокович инвестира пет милиона долара в обещаващ бизнес със здравословни пуканки.

Докато много спортни знаменитости инвестират в ресторанти или модни продукти, Новак Джокович, известният тенисист, реши да навлезе в неочакван, но перспективен бизнес с производството на здравословни закуски.

През този уикенд сръбският ас официално представи Cob, иновативна марка пуканки, които не са изработени от царевица, а от зърната на древната и богата на хранителни елементи зърнена култура сорго (sirak).

Това обаче не е просто проект, носещ неговото име. Джокович е съосновател на марката и ръководи начален кръг от инвестиции на стойност пет милиона долара, което подчертава сериозността на неговия подход, съобщава списание Hello!

В Съединените щати пазарът на пуканки бележи значителен ръст – индустрията е нараснала с 31% през последните пет години, достигайки стойност от 3.5 милиарда долара, а до 2029 г. се очаква стойност от над 3.84 милиарда.

Причината? Потребителите все повече избират здравословни алтернативи на традиционните закуски, като пуканките носят възможността да отговорят на тази нова тенденция.

“Исках да стана съосновател на марката и да водя начален инвестиционен кръг, за да вдъхна доверие у другите инвеститори към нашата визия”, сподели Джокович.

За разлика от стандартните пуканки, Cob е направен от сорго, зърнена култура, богата на фибри, желязо и растителни протеини.

Идеята е възникнала благодарение на Джесика Давидоф, предприемачка, която търсела решение за своя син, алергичен към царевицата.

“Не осъзнавах колко е широко разпространена царевицата в американската диета. Соргото предлага нов вариант за тези, които искат да се наслаждават на пуканки, но с повече хранителна стойност”, споделя Давидоф.

Новак е лично ангажиран в избора на съставки, разработката и формулирането на продукта, разширяването на линията на закуските и бъдещите сътрудничества на марката.

“Предпочитам простички, домашни ястия, но често пътувам. В Cob създаваме храна със същите съставки, които бих използвал в кухнята си”, обяснява Джокович.

Пуканките предлагат 40% брутна печалба и насърчават постоянното купуване, което ги прави по-привлекателни от, например, модните или луксозните линии – и не е изненада, че Джокович реши да вложи средства в този проект.

Заредете още свързани статии
Load More In Футбол

Вижте също

Ново ръководство в Аталанта!

Аталанта ще се раздели с хърватския специалист Иван Юрич и ще назначи Рафаеле Паладино, ко…