
Само на 18 години, Ламин Ямал продължава да хвърля предизвикателства във всяка област. Докато събира рекорди и получава похвали от легенди, съотборници и конкуренти, младият нападател на Барселона стана и маркетингов феномен.
Неговата популярност нараства до степен, че Adidas, спортният гигант, който го спонсорира, му създаде собствено лого и първите персонализирани бутонки, по подобие на тези на Лео Меси и Дейвид Бекъм.
Новите бутонки носят името “F50 LAMINE YAMAL” и отбелязват втория му ексклузивен комплект, но първият с персонализирано лого. Дизайнът им е в забележителни тонове лилаво и розово, с детайли в светлорозово, люляково и лимонени нюанси. Adidas ги описва като съчетание от наследство и съвременна смелост, точно както и стилът на игра на Ямал.
Неговото лого, дебютиращо в това издание, съчетава инициалите му, числото 304 (код на родния му град), мотив на левия крак върху топката и символи на Барселона, които показват връзката му с корените и визията му за бъдещето.
Ямал ще носи своите “F50 LAMINE YAMAL” за пръв път в неделя, 14 септември, в мача срещу Валенсия.
Бутонките вече са налични за продажба в три ценови класа. От 50 евро за базовия модел до 270 евро за елитната версия.
Междувременно младият нападател започна сезона с голям успех. Отбеляза два гола и направи три асистенции в първите три кръга на Ла Лига.